تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۱۲/۱۶

بالاترین حساب مرا به خاطر این لینک بست،به جهنم


بالاترین حساب مرا به خاطر این لینک بست، به جهنم

دوستان؛کاربر محترم بالاترین(زخمی)روز ۲۵ بهمن دستگیر شده.تنهایش نگذاریم!
متن ایمیل دریافتی من:
"" سلام دوست عزیز.

این یوزر رو نگاه کن.(click) یکی از دوستای منه. تا شب قبل از 25 بهمن لینک هایی در باره ی جنبش سبز میذاست. اما تو تظارات گرفتنش. یوزر بالاترینش رو هم از تو موبایلش گویا گفتند و ID شو ازش گرفتند. الان یکی از عرزشیها همش میاد با این یوزر زیر پستها کامنت چرند میذاره . لطفا اینو اطلاع رسانی کنید. این دوست بالاترینی ما الان بازداشته. وبلاگ هم داشته که اونو هم بستند. 2 تا از پستهای آخرش که مال 24 بهمنه از این وبلاگه که الان بسته شده.""

 این  متن ایمیلی  است که من از یک بلاگر ناشناس که گویا دوست zakhmi عزیز است دریافت کردم.بعد از بررسی‌ لینک‌های فرستاده شده توسط این کاربر به این نتیجه رسیدم که، بعد از ۲۵ بهمن محتوا و نوع لینک‌های فرستاده شده توسط zakhmi عزیز به کلی‌ تغییر کرده و احتمالا توسط ماموران رژیم فرستاده شده است. خواهشاً، چند لحظه از وقت خود را به خاطر این برادر در بند صرف مطالعه پروفایل zakhmi  و ۲ لینک آخر فرستاده شده بکنید و اگر شما نیز به همان نتیجه‌ای که من باور دارم رسیدید، طرحی برای اطلاع رسانی و کمک ارائه دهید.ممنون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر