تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۱/۱۱

دزدیده شدن اسم رمز اکانت بالاترین توسط سایت جعلی balatarin.tk



زمان؛ ۵ شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۰ ساعت حدود ۱۵:۰۰


از سر کار که دیروز این لینک balatarin.tk

را نگاه کردم، بعد از ۱ ثانیه balatarin.com

ظاهر شد و دیدم که از بالاترین خارج شده و احتیاج به ورود دوباره دارم

و وارد شدم،

همان موقع پاس ورد من هاک شده

ولی‌ وقتی‌ به خانه رسیدم و خواستم وارد بالاترین بشوم

پاس ورد من دیگر کار نمیکرد

بعد از آن ایمیل بالاترین را مشاهده کردم و جواب به فارسی و انگلیسی فرستادم

و تقاضای پاس ورد جدید و مسدود کردن اکانت را نمودم

که هیچ جوابی‌ تا به حال دریافت نکرده ام

کاربران باید مراقب لینک فرستاده شده این سایت جعلی و خود سایت باشند



زمان؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ساعت حدود ۱۹:۰۰


متاسفانه تا این لحظه از بالاترین جوابی‌ دریافت نکرده ام،
امیدوارم مدیریت محترم هر چه سریعتر جوابی‌ ارسال نموده
و رمز ورود جدیدی 
به این ایمیل آدرس*********


 برای اکانت من بفرستد.


کسی‌ که پاس ورد مرا داره، هم پاس ورد را عوض کرده و هم از بالاترین تقاضای تغییر

ایمیل آدرس مرتبط با اکانت مرا کرده، چون دیروز ایمیل از بالاترین دریافت کردم 




Dear امیر , This is to inform you that Balatarin has received a request to change the email address of the user fetnegar. If it was not at your request, then you should be aware that someone has access to your account and requested this change. The new email address associated to your account will be iiiiiboqul2010iiiii73@yahoo.com The IP of the request was 69.175.79.113


زمان؛ جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ ساعت حدود ۲۲:۰۰
الان که این مطلب را مینویسم، با کمک یکی‌ از بالا یار‌های عزیزو فوق‌العاده مهربان میترا گرامی‌ و دوست خوبم کاربر محترم اشکان جدیدی اکانت من درست شد، اصلا فکر نمیکردم که اینقدر دلم واسه بالاترین تنگ بشه!!

۲ نظر:

  1. سلام
    منم یه دعوت نامه می خوام ولی یکبار داشتم و هر چه سعی کردم بالاترین پسوردمو درست نکرد و بهم نداد آخرش هم بلوک کرد نمیدونم چرا. اگر برای شما مقدوره برایم بفرستید
    tikayas@gmail.com

    پاسخحذف
  2. سلام،

    دعوتنامه فرستاده شد، مطلب بلاگرت که خیلی‌ خواندنی و آموزنده است:) به بالاترین خوش آمدی.

    امیر

    پاسخحذف