تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۵/۸

این آخوند‌ها حتی از آب بازی ملت هم وحشت دارند!




منبع تصاویر  وب سایت پیک ایران :


 بهنام اتابکی  مدیر عامل اراضی‌ عباس آباد تهران
در مورد آب بازی مردم در پارک آب و آتش، طبق معمول بحث بد حجابی را به میدان کشیده!
و نیروی انتظامی هم همین چند روز دیگر واژه جدید " فتنه دریایی" را نیز به اتهامات مردم اضافه خواهد کرد.
اینها حتی از شاد بودن و لبخند ایران و ایرانی‌ نیز آزرده خاطر میشوند.
کلا این جماعت با شادی و تفریح مساله دارند!
گوشه‌ای از مصاحبه این مدیر عامل اراضی‌ عباس آباد تهران را به نقل از خبرگزاری فارس دنبال می‌کنیم:



 مدير عامل اراضي عباس آباد در واكنش به بروز بي‌اخلاقي و اعمال منافي عفت در بوستان آب و آتش گفت كه نيروي انتظامي هم نمي‌توانست افراد هنجارشكن را متفرق كند.
بهنام اتابكي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با بيان اينكه روز گذشته عده‌اي در يك هماهنگي قبلي در پارك آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روي يكديگر آب بپاشند، گفت: افرادي كه اقدام به آب ‌بازي كرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادي افراد با حجاب نيز در پارك حضور داشتند.
وي با بيان اينكه از اتاق كنترل وضعيت را بررسي كرده‌ايم گفت: شيرهاي آب پارك به دليل استفاده بيش از اندازه از بين رفته بود و مجبور شديم آب آنها را قطع كنيم.
وي اضافه كرد: تعداد زيادي كيسه نايلون روي زمين ريخته شده بود كه افراد آن را از آب پر كرده و به هوا پرتاب مي‌كردند و مهم نبود كه روي سر چه كسي فرود مي‌آيد.
وي بيان كرد: از بلندگو اعلام كرديم نايلون‌ها باعث شده است سنسورها از كار بيفتد. به همين دليل آب را قطع كرديم و ساعت حدود 12 اين افراد متفرق شدند.
به گفته اتابكي نيروي انتظامي نيز نمي‌توانست آنها را متفرق كند و از حدود ساعت 9 تا 12 اين افراد اقدام به آب‌بازي كردند و با قطع آب آنها را متفرق كرديم.
گفتني است روز گذشته عده‌اي از جوانان با حضور در بوستان آب وآتش در قالب آب ‌بازي به اقداماتي دست زدند كه منافي عفت بود. اين اقدامات در ملأعام باعث جريحه ‌دار شدن احساسات (آخوندها)  مردمي شد و بسياري از رسانه‌ها به اين روند اعتراض كردند.
----------------------------------

عکس / فستیوال آب بازی در بوستان آب و آتش تهران که سبب خشم آخوندها شد


عکسها از خبرگزاری های خارجی میباشند و ربطی به خبرگزاری فارس ندارند : 













هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر