تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۴/۱۴

یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات و دستگیری زندانی سیاسی قطع نخاعی دههٔ ۶۰

مهدی (هوشنگ) عابدی باخدا


مزدوران جمهوری اسلامی که بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران  روز دوشنبه 2 خرداد حکم ضدّ انسانی‌ شلاق را در مورد مهدی عابدی باخدا این زندانی سیاسی به اجرا گذاشته بودند، روز یکشنبه ۱۲ تیر ماه این زندانی سیاسی را دوباره دستگیر کردند.


زندانی سیاسی هادی عابدی باخدا از زندانیان سیاسی دهۀ 60 می باشد که هنگام 


دستگیری، پاسداران به وی شلیک کردند و از ناحیه نخاع مورد اصابت گلوله آنها قرار 


گرفت و دچار قطع نخاع گردید و از آن زمان تا به حال قادر به حرکت نیست و با 


کمک صندلی چرخ دار حرکت می کند. اصابت گلوله باعث آسیب رساندن به سایر 


اندام های او گردید که از جملۀ آن کلیه و از کار افتادن کامل مثانه است.


خبر دستگیری این زندانی سیاسی را از خبرگزاری هرانا دنبال می‌کنیم:

خبرگزاری هرانا - مامورین وزارت اطلاعات با حضور در منزل شخصی مهدی (هوشنگ) عابدی باخدا، از زندانیان سیاسی دهۀ ۶۰،  در حالی که در بستر بیماری قرار داشت وی را بازداشت و به نقطۀ نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش وبسایت فعالین حقوق بشر و دموکراسی، یکشنبه  دوازدهم تیرماه، مامورین وزارت اطلاعات بدون نواختن درب منزل از روی دیوار وارد منزل شخصی  مهدی عابدی با خدا در رشت شدند و در حالی که به وی سرم وصل شده بود و در بستر بیماری قرار داشت، با برخورد خشونت آمیزی بازداشت و به نقطۀ نامعلومی منتقل شد.
هم چنین مامورین وزارت اطلاعات هنگام ترک منزل کامپیو‌تر، دفترچه تلفن شخصی، تلفن همراه و سایر وسائل شخصی خانواده را با خود بردند.

خانواده عابدی باخدا از زمان دستگیری عزیزشان تاکنون برای اطلاع یافتن از محل بازداشت، وضعیت و شرایط وی روزانه به دادستانی و دادگاه انقلاب رشت مراجعه می‌کنند ولی تا به حال به آن‌ها هیچ پاسخی داده نشده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر