تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۴/۱۷

آخوند رسایی: خاتمی صحبت‌های منافقين را درباره سپاه تكرار می‌كند!

رسایی در روز والنتین به دیدار یار شبهای قم شتافت..

این آخوند جوان که گویا دوران شب‌های شیرین شباب را در حجره‌های شهر عشق یعنی‌ قم، به تنهایی سپری نکرده، در مصاحبه‌ای محمد رضا خاتمی را منافق نامید.
 سید محمد رضا خاتمی که در آخرین نامه خود به پاسدار جعفری، سرداری که به زودی به همت ملت بزرگ ایران حقیقتاً سرِ دار خواهد شد، جواب دندان شکنی  داده بود نیز به جمع منافقان پیوست.
وقاحت این نماینده انتصابی با ۲۷۵۳۳۰  رای را ببینید که چگونه نماینده اول مردم تهران، با ۱۷۹۴۳۶۵  رای در انتخابات مجلس شجاع ششم را، منافق می‌خواند.
گویی این داستان دهه ۶۰ و برچسب منافقین را پایانی نیست!
سناریو همان است، فقط زمان و بازیگران تغییر میکنند..

اراجیف این آخوند خوش سیماِ میلجک نما را به نقل از فارس  دنبال می‌کنیم:
حجت‌الاسلام حميد رسايي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس به صحبت‌هاي محمدرضا خاتمي در اعتراض به سخنان اخير فرمانده سپاه پاسداران در مورد ضرورت تعيين مرز اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران، اشاره كرد و گفت: محمدرضا خاتمي از عبارت "خط و نشان كشيدن " استفاده كرده است كه بايد گفت حرف او درست است اما بايد دانست كه خط و نشان سپاه در تمام طول 32 سال گذشته براي كساني بوده است كه در جبهه دشمن فعاليت داشته‌اند.

وي افزود: اين خط و نشان‌ها بر اساس وظايف ذاتي سپاه پاسداران است و فقط اختصاص به حوزه مباحث نظامي هم ندارد بلكه سپاه طبق قانون، در تمام صحنه‌ها مدافع انقلاب محسوب مي‌شود.

حجت‌الاسلام رسايي با بيان اينكه سپاه در اين مدت هروقت منافع انقلاب را در خطر ديده، در برابر دشمن موضع گرفته و اين موضع‌گيري سپاه همواره مورد حمايت مردم نيز بوده است، تصريح كرد: در صدر انقلاب نيز، منافقين همانند حرف‌هاي اخير محمدرضا خاتمي را مطرح مي‌كردند و امروز هم مي‌بينيم كه همان صحبت‌ها دوباره تكرار مي‌شوند كه اين مسئله به دليل شباهتي است كه حزب منحله مشاركت با منافقين دارد. 

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود و در پاسخ به اين سوال كه چرا امثال محمدرضا خاتمي به راحتي به خود اجازه مي‌دهند كه اين حرف‌هاي غلط را در ادامه مواضع فتنه‌گرانه خود مطرح كنند، گفت: متأسفانه ما در جريان اصولگرايي مي‌بينيم گاهي اوقات صداهايي بلند مي‌شود مبني بر اينكه اصلاح‌طلبان يك واقعيتند و قابل انكار نيستند، لذا اين قبيل باج دادن‌ها به اصلاح‌طلبان برانداز سبب جسارت آنها مي‌شود و آنگاه شاهد هستيم كه چنين حرف‌هاي طلبكارانه‌اي را هم مطرح مي‌كنند.

اين نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اگر برخي شخصيت‌ها و مديران كشور در جريان خودي انقلاب، اين‌گونه خود را موظف به موضع‌گيري در قبال اصلاح طلبان نمي‌ديدند آنگاه شاهد طرح چنين مباحث غلطي از سوي آنها نبوديم. 





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر