تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۳/۱۱

افشاگری سحام نیوز- فرمانده نیروهای لباس شخصی در مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله سحابی,همان لاریجانی فرماندار شمیرانات, رئیس حمله کنندگان به منزل کروبی است!


ساماندهی آشوب جلوی منزل مهدی کروبی

نفر وسط لاریجانی فرماندار شمیرانات

لاریجانی، فرماندار شمیرانات؛ فرمانده نیروهای لباس شخصی مراسم امروز

سحام نیوز: صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم عزت الله سحابی،که هاله سحابی به دست ماموران لباس شخصی کشته شد؛ محمد معتقد لاریجانی فرماندار شمیرانات و فرمانده حمله به منزل کروبی در شب های قدر نیز حضور چشمگیری داشت. به گزارش منابع موثق سحام نیوز، لاریجانی امروز فرمانده نیروهای مستقر در مراسم را عهده دار بود و  برای اینکه شناسایی نگردد درون خودروی پرشیا همراه با ماسک آلودگی هوا،  لباس شخصی ها و نیروهای امنیتی را هدایت می کرد.
لازم به توضیح است، بررسی عکس ها و گزارش ها از روز حمله به خانه مهدی کروبی حکایت از آن دارد که محمد لاریجانی فرماندار شمیرانات در طول حملات نیروهای لباس شخصی و شکستن درها و شیشه ها و تیر اندازی و پرتاب گاز اشک آور به خانه نه تنها در محل حملات حضور داشته که به نوعی رهبری نیروهای لباس شخصی را نیز عهده دار و خود شخصا در اقدامات صورت گرفته در آن شب علیه مهدی کروبی پیشتاز بوده است.
لاریجانی فرماندار شمیرانات، بدلیل آنکه پس از یورش و تخریب منزل کروبی و تشکیل جلسه در لباس مبدل نیروهای پلیس امنیت به خواسته و مراد طراحی شده (بیرون کردن کروبی از منزل خویش) نرسیدند، فردای همان روز نیز مجددا یورش کرده و به تخریب منزل دست باز زدند. فرمانداری شمیرانات به محل سازماندهی و تجمیع نیروهای لباس شخصی تبدیل شده و آقای لاریجانی در مقام فرماندار به سازماندهی و حمایت این نیروها در داخل ساختمان دولتی مشغول است و مزایا و امکانات کافی را در اختیار نیروهای آشوبگر و لباس شخصی قرار می دهد.

۸ نظر:

  1. کلا خاصیت سبز ها توهمه!

    پاسخحذف
  2. لااقل یک اسم دیگه انتخاب میکردی، تا آدم به اسمت نخنده!!! جواد!!!!!

    حتما جز اطلاعاتی‌های عضو بالاترینی، جرأت داری همین رو در بالاترین بگو تا دوستان، کهریزک مجازی را حالیت کنند...

    پاسخحذف
  3. پارساجان ناراحت نشو؛ حداقل 100نفر از افراد آنلاین بالاترین از اعضای بی شرف سپاه سایبری هستن؛ کلن پول می گیرن که اینجور کامنت ها رو بذارن؛ مطمئن باش دیگه به اینجا سر نمیزنه که جوابتو بخونه؛ چون شیفتش عوض شده؛ بهترین کار سگ محلی یه

    پاسخحذف
  4. راست میگی‌ رفیق، گفتم هیچی‌ نگم پر رو میشه!! والا، من هم عین خودت، اینها تا به .... چپم هم حساب نمیکنم:)

    ممنون از توجه ات دوست عزیز..

    پاسخحذف
  5. سلام.برشما.چرا.عصبانی.میشوید.و.کمی.هم.فحش.میدهید.ازخداهم.گله.مند.هستید.ازحرف.بنده.ناراحت.نشوید.ما.یکی.از.ملتهای.جهان.سوم.هستیم.درهمسایگی.عراق.افغانستان.پاکستان.و.هم.پالکیهای.خودمان.ما.جهان.سومیها.که.برای.ضروری.تریثن.مایحتاج.زندگیمان.نیازمند.غربیهای.پیشرفته.هستیم.مثلا.اگر.لوازم.مدرن.وپیشرفته.پزشکی.مانند.دستگاههای.کامپیوتری.دراتاقهای.عمل.و.داروهای.معجزه.گررا.ازانها.نخریم.درمدت.کوتاهی.ازبیماریهای.مختلف.میمیریم.همین.الان.ببینید.وضع.دارو.ودرمان.به.چه.روزی.افتاده.چون.غربیهای.پیشرفته.تحریم.مان.کردند.خدا.کند.درباره.ارسال.شیشه.های.عینکهای.طبی.تحریم.نشویم.چون.باید.عصادست.بگیریم.الان.دستگاه.کامپیوتری.که.جلوی.ماهست.و.با.هر.جای.دنیا.میتوانیم.ارتباط.بگیریم.ساخت.غربیهاست.ما.یک.پیچ.انراهم.قادرنیستیم.بسازیم.چون.جهان.سومی.وعقب.مانده.هستیم.درطول.قرنها.حتی.نتوانستیم.یک.قرص.ضدسرماخوردگی.بسازیم.فقط.ادعا.داریم.ادعاهای.توخالی..بنابراین.باهمین.روزگاربدبختی.باید.بسازیم.و.بسوزیم.باعرض.معذرت.خودمان.بادست.خودمان.خاک.برسرمان.ریختیم.ملتهای.عقب.مانده.سرنوشتشان.بهتر.ازاین.نیست.

    پاسخحذف
  6. در عکس اول آدم عینکی که کت شلوار داره کسی نیست جز صادق واعظ زاده پسر خاله آقای خامنه ای که الان کاندید ریاست جمهوری شده!!!!!!!!

    پاسخحذف
  7. jomhouri,ye--federal--tanha--rahe--nejate--iran--ast--<moris1315@gmail.com---

    پاسخحذف
  8. این سبزها اگه سگ نبودند که ابنجور پاچه نظام رو نمیچسبیدند ولی سگهای هاری هم هستند ها

    پاسخحذف