تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۳/۱۸

افسر جنگ نرم و سوگلی آغا، حسین قدیانی: باید بچه بسیجی ها در اینترنت هم امان مخالفان را ببرند !

از باتوم ارضایی خود تا وبلاگ نویسی!
منبع: وب سایت ایران بریفینگ  


انتخاب میان کیبورد یا کلت کمری؟
انتخاب میان کیبوردیا کلت کمری، انتخاب میان ایست بازرسی خیابانی یا ایست بازرسی در بزرگراه وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها، انتخاب میان تجمع‌های سازماندهی‌شده مقابل سفارت‌خانه‌های غربی و خانه مخالفان نظام یا تولید محتوای سازماندهی شده در جهان بدون‌مرز اینترنت. بسیجیان مدتی است که با این انتخاب روبرو هستند. گروهی از آنها در نهایت تصمیم‌شان را گرفته‌اند و کیبورد را جایگزین کلت و باتوم کرده‌اند، اما در این دنیای جدید نیز آنان هنوز به دنبال جنگ و ستیز هستند .
اینترنت برای‌ آنها میدان رزم است با دشمنانی قدر قدرت، نه میدان آشتی و تعامل فرهنگی. بسیجیان می‌خواهند هر نوشته وبلاگ‌شان تیری به سمت دشمنان فرضی مجازی باشد و واژه‌هایشان هم گاهی باتوم‌های شبیه‌سازی‌شده است. مثل دنیای واقعی در وبلاگ‌هایشان هم داد می‌زنند تا صدایشان شنیده شود. هدف نهایی آنها فتح سنگرهای نامریی در جنگی مجازی است. جنگی که شرکت در آن از جانب بزرگان حکومت تجویز شده و آنان خود را در نقش پیاده نظام‌های جان برکف می‌بینند .
شاید همین انگیزه بود که با شدت گرفتن اعتراضات مردمی در بعد از انتخابات همانطور که گفته شد حملات سایبری نیز به موازات آنها انجام می شد ، البته این حملات فقط مختص هک و نفوذ به سایتها نشد و به ترور فیزیکی افراد نیز پرداخته شده و هواداران حکومت جمهوری اسلامی با استفاده از فضای سایبری به تقدیس فعالیتهای تهاجمی و تخریبی خود نیز می پردازند .
حسین قدیانی" از وبلاگ نویسی تا خود باتوم ارضایی رادیکال"
به عنوان مثال حسین قدیانی، نویسنده وبلاگ “قطعه ۲۶”، که “فرزند شهید” است، و خامنه ای را “بابای ما” خطاب می کند در وبلاگش، که آن را “پر بازدیدترین وبلاگ فارسی زبان” معرفی می کند، و مدعی است در جلسه “نیمه خصوصی” دوشنبه های خامنه ای شرکت می کند و رهبر ایران بارها از نوشته های او تعریف و تمجید کرده است. می گوید : « باتوم ما حتی از قلم ما مقدس تر است. قلم برای جنگ نرم است و باتوم به کار کربلا می آید».
حسین قدیانی که به نظر می رسد از جمله کسانی است که آیت الله خامنه ای آنها را “افسران جنگ نرم” می خواند ، جزو “بسیجیانی” است که در برخورد با مخالفان دولت در جریان وقایع پس از انتخابات شرکت داشته، و آنطور که خود می گوید در یکی از همان درگیری ها زخمی هم شده است.
از جمله افرادی است که اعتقاد دارد :«باید بچه بسیجی ها در اینترنت هم امان مخالفان را ببرند !».
مهدی فاطمی صدر نیز در ادامه سیاستهای تقدیس خشونت دروبلاگش خاطرات خود را از درگیری های روز ۲۵ بهمن نوشته و در آن تأکید کرده است: “حفاظت از انقلاب اسلامی بر عهده بسیج است. نیروی انتظامی همین که جلوی قاچاق مواد مخدر و بدحجابی، اعتیاد و معضلات این چنینی بایستد، خوب است…آنچه جلوی لشکرکشی فتنه گران را گرفت، باتوم تندروترین بچه های بسیج بود که اغلب حتی کارت بسیج ندارند”.
آقای قدیانی عقیده دارد که “منافقین از بچه بسیجی ها مثل سگ می ترسند” و وقتی “حرف های گنده تر از دهانشان می زنند” (شعار مرگ بر دیکتاتور می دهند) باید آنها را چنان زد که “صدای سگ” بدهند.
اما همه ماجرا همین نیست ! سپاه پاسداران به عنوان متولی بسیج هم از یکسو در صدد تقویت«ارتش سایبری ایران» است و هم از دیگر سو به آموزش و ترغیب فرهنگ وبلاگ نویسی و حضور بسیجیان در عرصه سایبر می اندیشد و لازم به تذکر نیست که طبعا سپاه پاسداران منظورش از وبلاگ نویسی تربیت افرادی چون «حسین قدیانی »است که از مخالفان حکومت با الفاظی مانند “فتنه گر”، “بی شرف”، “جلبک” و “بی ناموس” یاد می کند. و اعتقاد داردکه باید مخالفان و منتقدان را « چنان زد که “صدای سگ” بدهند».



۱ نظر:

  1. انشا‌الله بزودی همین باتوم پر پیچ و تاب اقای قدیانی رو در ماتحت خودش فرو می‌کنیم! یاشا فتنه‌گر بالا!

    پاسخحذف