تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۳/۲۴

خامنه‌ای و طناب دار!

خامنه‌ای و طناب دار!
این عکس خامنه‌ای در وب سایت ملی‌ مذهبی‌ انتشار یافته!
درود بر شجاعت این رهروان عزت،هاله و صابر که در این فضای خفقان آور، جلاد را به مبارزه می‌‌طلبند....
در سالروز ۲۵ خرداد، هاله و صابر را از یاد نخواهم برد.


منبع وب سایت  ملی‌ مذهبی‌


مقامات حکومت مسئول مرگ هدی صابرهستند .

زندانیان بسیار دیگری در معرض "بی توجهی عمدی".
بر اساس اظهارات عمومی خواهر هدی صابر، فیروزه صابر، وی در ساعت ۴:۳۰ صبح جمعه دچار سکتۀ قلبی شد، اما ماموران زندان تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح از انتقال وی به بیمارستان خودداری کردند.
آرون رودز، سخنگوی کمپین گفت: "مقامات ایرانی یک بار دیگر بی توجهی خود را نسبت به استانداردهای سازمان ملل متحد که آنها را ملزم به توجه مناسب نسبت به زندانیان می کند نشان داده اند و آنها مسئولیت مرگ وی را به عهده دارند."..........



هدی هم رفت  در این خرداد پر حادته خردادی که دوستش داشت او یک لشگر بود به تنهایی سازمان ده و تشکیلاتی وقت گذار و تمام وقت
انالله و انا الیه راجعون 
صبر صابر هم تمام شد رفت پیش عزت و هاله
***
 پیام تسلیت دوستداران وهمراهان هدی صابر در مشهد
هرشب ستاره ای به زمین می کشند و باز 
 این آسمان غم زده غرق ستاره هاست
هدی صابر یکی دیگر از دین پژوهان و اندیشمندان آزادیخواه، پس از سالها تحمل ستم و رنج به دیار باقی شتافت، به آنجا که می‌گویند حساب و کتابی در کار داور هستی هست. آن‌ها که به او، و به آزادی‌خواهان این دیار، ستم‌ها روا داشتند و می‌دارند، آنان را نیز از مرگ چاره‌ای نیست، اگر هم در این جهان پاسخ‌گوی اعمال خود نباشند، به یقین در نزد آن داور بزرگ گریزگاهی نخواهند یافت.
***
آهنگ لری به یاد عزیزان خفته در خاک
هاله،عزت وهدا
***
گزارش تصویری اختر قاسمی
 از اکسیون اعتراضی مقابل مقر سازمان ملل در ژنو
به یاد جان‌باختن هاله سحابی و هدی صابری
گزارش تصویری اختر قاسمی، عکاس و روزنامه‌نگار مستقل از اکسیون اعتراضی برخی از ایرانیان مدافع حقوق بشر و حامیان مادران پارک لاله، مقابل مقر سازمان ملل در ژنو در دومین سالگرد جنبش آزادی‌خواهی مردم ایران در اعتراض به نقض حقوق بشر و جان‌باختن هاله سحابی و هدی صابری.
***
مقامات حکومت مسئول مرگ هدی صابرهستند
زندانیان بسیار دیگری در معرض "بی توجهی عمدی"
کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران امروز گفت قوۀ قضاییۀ ایران و مقامات زندان مسئول مرگ فعال سرشناس هدا صابر هستند که بدنبال سکتۀ قلبی در تاریخ ۲۰ خرداد درگذشت. هدی صابر در هنگام مرگ در اعتصاب غذا به سر می برد.
***
خانواده زندانیان سیاسی بعد از ملاقات غم بار با زندانیان شان برای عرض تسلیت دسته جمعی به دیدار خانواده صابر رفتند
روز دوشنبه، روز ملاقات بند 350 اوین است  که کابین هدی صابر خالی بود. زندانیان بند 350 با بازوبندهای سیاه پشت کابین ها آمدند اما سیل اشک امان نمی داد. خانواده های نگران از جان عزیزان این سوی کابین و مردان اندوهگین از غم کشته شدن هم بندشان هدی صابر در آن سوی شیشه ها.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر