تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۱۲/۲۱

دیدید!بیخودی نگران بودیم. سایت ساندیسی محرمانه نیوز: "موسوی ۵ شنبه مهمان کروبی بوده!" لابد شام هم حاضری خوردن، چون خانمها زندان تشریف داشتن؟

چرا غم در خانه می‌‌سوزد
علت روشن شدن چراغ‌های خانه کروبی:

«موسوی پنجشنبه مهمان منزل کروبی بود»


خبر از وب سایت دیگربان :
سایت محرمانه‌نیوز علت روشن شدن چراغ خانه مهدی کروبی در شامگاه پنجشنبه ۱۹ اسفند را دیدار میرحسین موسوی از وی عنوان کرد.
سایت‌های نزدیک به مهدی کروبی گزارش کرده‌اند که شامگاه پنجشنبه گذشته چراغ‌های خانه این رهبر جنبش سبز برای مدتی روشن شده است اما کسی حاضر نشده  درب منزل وی را به روی فرزندانش باز کند.
سایت محرمانه‌نیوز در تلاش برای توضیح روشن شدن چراغ‌های منزل کروبی، روز شنبه (۲۱ اسفند) مدعی شده که موسوی به همراه محافظان خود شامگاه پنجشنبه گذشته مهمان منزل دبیرکل حزب اعتماد ملی بوده است.
این سایت به نقل از مقام‌های آگاه اعلام کرده که رهبران جنبش سبز «در کمال صحت جسمی با یکدیگر به گفتگو نشسته‌اند.»
مقام‌های جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند گزارش‌ها در خصوص بازداشت رهبران جنبش سبز و همسران آن‌ها را تکذیب کرده و با انتشار اخبار جعلی ادعا کنند که این افراد در خانه‌های خود به سر می‌برند.
شایعه‌پراکنی‌ها و دروغ‌بافی‌های رسانه‌های جمهوری اسلامی در شرایطی ادامه دارد که فرزندان موسوی و کروبی بار‌ها تاکید کرده‌اند والدینشان در بازداشت به‌سر برده و آنها هیچ اطلاعی از سرنوشت پدر و مادر خود ندارند.
محرمانه‌نیوز که توسط خبرنگار اخراجی خبرگزاری ایرنا اداره می‌شود در ماه‌های اخیر دروغ‌ها و اتهامات قابل توجهی متوجه رهبران جنبش سبز کرده است.
از این سایت و سایت رهوا به عنوان دو سایت اصلی حامی رحیم‌مشایی یاد می‌شود که مشغول دروغ‌پراکنی و پرونده ‌سازی علیه مخالفان دولت هستند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر