تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۱/۲۷

مهدی خزعلی: اگر امام زمان هم ظهور فرمایند، جنتی رد صلاحیتش می کند/ عده ای معتقدند جنتی همان دجال است



منبع: پیک ایران ؛ بعلت از کار افتادن یا آفلین بودن سایت دکتر خزعلی ، مطلب را از بلاگر خود ارسال می‌نمایم.
آنروزاز سلول انفرادی به اتاق بازجویی رفتم، حاج سعید بازجوگفت: " شما به آقای جنتی اهانت کرده اید! "
عرض کردم: " مکتوب تفهیم اتهام کنید تا پاسخ من ثبت شود و به یادگار بماند"


نوشت س: " شما نوشته اید اگر امام زمان هم ظهور فرمایند، جنتی رد صلاحیتش می کند"


نوشتم ج: در روایت داریم، حضرت بقیةالله الاعظم حجة ابن الحسن روحی له الفداء که ظهور می فرمایند، بسیاری از علمای شیعه در برابرش می ایستند و او را رد می کنند و حضرت را متهم به بدعت در دین خدا و رسول می نمایند، من بر این باورم که یکی از روحانیونی که در برابر حضرت می ایستد و او را رد می کند، شیخ احمد جنتی است و ان شاء الله به شمشیر مبارک حضرت گردنش زده خواهد شد! " – بی جهت نیست که من برای طول عمر او دعا می کنم -


آیا این باور و اعتقاد جرم است؟ بعضی معتقدند فلانی سید یمانی است و بهمانی شعیب ابن صالح است و دیگری دجال، اما من برای کسی نام نگذاشته ام، من فقط مشی و روش او را بر خلاف سیره اوصیاء می دانم و بر این باورم که این شیوه در برابر حضرت حجة می ایستد. خوب حالا باید منتظر ظهور بود، آن روز معلوم می شود که امام گردن مرا خواهد زد یا جنتی!


به قاضی مقیسه عرض کردم: از نظر شما این باور جرم است؟ این سخن اهانت است؟


گفت: " نه این یک اعتقاد است و در حیطه جرم و اهانت نمی گنجد"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر