تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۱/۱۷

بالاترین یا متنفرترین

کامنت من در بلاگر یکی‌ از کاربران بالاترین 
 دوست عزیز،
نوشته متین و قابل تفکری است، اما از نظر من با توجه به ۳۰ سال جعل تاریخ و فرهنگ سازی این حکومت، این نوشته تاًثیری نخواهد داشت. این لینک‌های تنفر برانگیز که از طرف کاربران جدید عضو شده فرستاده میشود، بسیار بوی وزارت اطلاعات می‌‌دهد و شما کافیست یک نظر اجمالی به پروفیل p4ir
بیاندازید تا متوجه شوید این کاربر از ۴ لینکی‌ که فرستاده، ۲ لینک با تیتر "فرستادن س ‌ام س مجانی‌ و نامحدود از خارج ایران به ایران" می‌‌باشد که برای استفاده از این سرویس ایمیل و شماره تلفن شما ضروری خواهد بود! من همین مطلب را در زیر این لینک " 
من از مجاهدین متنفرم "کامنت کردم اما کوو گوش شنوا؟ تازه یک ایمیل تخلف هم دریافت نمودم! ما کاربران می‌‌بایست در فرستادن دعوتنامه دقت کافی‌ به خرج دهیم! خود من در یک ماه قبل ۷ یا ۸ دعوتنامه بدون شناخت کافی‌ فرستادم که فقط ۲ نفر بعد از دریافت تماس گرفته و ضمن تشکر اسم کاربری خود را ارسال نمودند.
این تجربه تلخی‌ شد تا اینبار دقت بیشتری داشته باشم.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر