تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۱/۱۸

آخرین نتیجه جام باشگاه‌های لینک بالاترین؛ همدردی:۴۲۳ متنفرم:۴۲۲

بیاد اشکان عزیز؛ دیکتاتور به پایان سلام کن!

مکان: فضایی مجازی؛ زمان:
۱۷/۰۱/۱۳۹۰
  ۱۹:۳۳:۵۵؛
خبرگزاری فتنه:
طبق آخرین خبر رسیده لینک تیم همدردی با لینک "پیام تسلیت و همدردی...." در یک نبرد تنگاتنگ موفق شد، تیم متنفرم با لینک " من از ...... متنفرم" را با یک کلیک از فاصله ۳۰ هزار کیلومتری شکست داده و عنوان لینک برتر هفته را تصاحب نماید.
"تصویری زیبا از این کلیک تاریخی‌"
مسابقه این دو تیم برتر با حاشیه‌های فراوانی‌ همراه بود، چنانچه در دقیقه ۹۳ وقتی‌ داور بین المللی این مسابقه " مهدی یحیی نژاد" سوت پایان مسابقه را بصدا در آورد، تمام بازیکنان تیم متنفرم به عنوان اعتراض زمین را ترک نمودند و کاپیتان متنفر این تیم در حالی‌ که زمین را ترک میکرد گفت: من از داور هم متنفرم!!
تلاش خبرنگار ما نیز برای مصاحبه با کاپیتان متنفرم بی‌ نتیجه ماند اما مربی‌ تیم متنفرم با انتشار بیانیه‌ای مراتب اعتراض خود را نسبت به اخراج دقیقه ۹۰ بازیکن خوش لینک خود "گرمای یخزده" بعلّت "این حساب کاربری بدلیل نقض قوانین بالاترین بسته شده است" که باعث حذف کلیک این بازیکن و پیروزی همدردی شد، به اطلاع فدراسیون بین الملل لینک دهندگان رسانده و تقاضای حکم حکومتی رهبر فدراسیون شد.
"تصویر لحظه اخراج گرمای یخزده دقیقه ۹۰"

طبق نظر کارشناسان کلیک و لینک، با توجه به نفوذ تیم متنفرم در فدراسیون و رابطه حسنه ایشان با رهبری، امکان تغییر نتیجه به سود تیم متنفرم بسیار جدی می‌باشد!باید منتظر بود و دید.
خبرگزاری فتنه این پیروزی را به کاپیتان تیم همدردی تبریک گفته و امیدوار است تیم متنفرم به لیگ تیم‌های گٔل کوچیک تنزل نماید تا تمام تیم‌های لینک دهنده در یک انتخاب دموکراتیک رهبر فدراسیون را عزل نموده و بتواند با فراغ خاطر به کلیک‌های خود ادامه دهند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر