تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۲/۲

بیاد دوست اسیر خود، مهرداد:(((






۳ نظر:

  1. سلام اشکان جان،

    چطوری رفیق؟

    جات در بالاترین خیلی‌ خالی‌ است داداش..

    من را که دیگر بکلی بیرون کردند، البته زیاد مهم نیست. همین الان پویزن یک دعوتنامه برام فرستاده ولی‌ حال و حوصله استفاده را ندارم، چون این بالاترین کم کم شیفت بطرف سایت‌های داخلی‌ ایران پیدا کرده که از نظر تجارتی هم برایش جالب تر و پر سود تر خواهد بود. حساب مرا که بخاطر گزارش یک ساندیس خور که به بابک داد توهین کرده بود بستند!! تو خودت تا آخرش بخوان...

    کلا این سایت هم آینه‌ای از فرهنگ ما ایرانیان است. تو هم مراقب کامنت‌هات باش، چون بالاترین دنبال بهانه است، البته با شناختی‌ که از تو دارم، می‌‌دانم که ساکت نخواهی ماند:)

    ارادت داداش..

    پاسخحذف
  2. اشکان جان سلام،

    همانطور که می‌دانی حساب خیلی‌‌ها در بالاترین بسته اند. من در تماسی که با پویزن داشتم تصمیم به پیگیری این رفتار بالاترین داریم و اتحاد دیگر دوستان هم نیاز است. اگر موافق باشی‌ همگی کاری بکنیم. در مرحله اول اسامی تما دوستان را احتیاج داریم. پویزن برای سایت دویچه ویله پیام فرستاده و مطلبی هم در خودنویس فرستاده که شاید چاپ نشود. من و پویزن آماده هرگونه همکاری و همفکری هستیم. شاید ایجاد یک فیس بوک برای اخرجیان بالاترین نیز بد نباشد. تو اگر با دیگر دوستان اخراجی تماس داری، من و پویزن را نیز در جریان بگذار لطفا. در مقابل این رفتار تبعیض آمیز بالاترین نباید ساکت بود.

    ارادت رفیق

    پاسخحذف