تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۱/۲۳

دکتر احمدی‌نژاد و تئوری تکامل داروین!

"نظریهٔ داروین"


تئوری تکامل داروین، یکی‌ از بحث انگیزترین مسائل علمی‌ قرن ۱۸ تا به امروز بود. در سال ۱۸۵۹ میلادی که چارلز داروین نظریهٔ "در باره مبدأ گونه ها" را منتشر کرد، با مخالفت شدید واتیکان و اسلام شناسان قرار گرفت. این جدال تئوریک تا به امروز ادامه داشت ولی‌ بعنوان یک ایرانی‌ ولایت مدار افتخار می‌کنم که در امتداد پیشرفت‌های علمی‌ حاصل شده در این سال‌های شکوه مند انقلاب اسلامی، قله‌ای دیگر نیز توسط دانشمندان دانشگاه امام صادق فتح شد.

استاد روح‌اله دانشجو یکی‌ از نظریه پردازان شهیر دانشگاه امام جعفر صادق در رشته "التکاملات  اسلامی فی‌ نفسه" ضمن نامه نگاری و کپی‌ پیست کردن این تصویر دکتر احمدی‌نژاد با دانشگاه برکلی آمریکا، موفق به اثبات "نظریهٔ داروین" شد.

طبق آخرین گزارشات رسیده، استاد جان واتسون از برکلی با ارسال پاسخی کوتاه به مقاله علمی‌ استاد روح‌اله از ایشان و پدر دکتر احمدی‌نژاد تشکر کرده و اثبات نهایی نظریهٔ داروین را مورد تائید قرا داده اند.

ترجمه فارسی و متن انگلیسی جوابیهٔ استاد جان واتسون در اینجا قابل مشاهده می‌‌باشد:
روح‌اله عزیز،
دکتر احمدی‌نژاد، نمونه زنده اثبات "نظریهٔ داروین" می‌‌باشد و بدون هرگونه شک و تردید بحث "میمون بودن انسان‌های اولّیه" را ثابت و برای همیشه به پایان می‌رساند.
والسلام

Dear Rohalah

. doctor ahmadinejad is living proof of Darwin’s evolution theory
 without  a doubt  his picture will  forever finished  the discussions of first people were apes

Vasalam



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر