تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۱/۳۰

دامبول السلطنه دوباره به بشکن زنی‌ ولایتی رو آورد!

تصویر از بلاگر: خو جمل ها


علیرضا افتخاری که یک مدت بود در سوراخ موش پنهان بود، دوباره به بشکن زنی‌ همایونی روی آورده است.
دامبول السلطنه بارگاه مبارک ولایت، که بعد از در آغوش کشیدن ملیجک آغا، به گریه و زاری افتاده بود، بعد از دیدار هفته پیش خود از فالس نیوز اینبار مصاحبه مفصلی با فالس نیوز انجام داده.


دامبول ضمن معرفی آلبوم جدید خود "پوکر فیس اسلامی" که جواب دندان شکنی به لیدی گا گا می‌باشد با اجرای یک فس رقص تکنو اسلامی تمام حاضران را با نشاط نموده و به وجد آورد.


در پایان نیز با خبر نگار فالس نیوز به گفته گوی صمیمانه(فکر بد نکنید بابا!) نشسته است و با کنایه به استاد شجریان توهین نموده. بخشی از این مصاحبه مفصل را با هم دنبال می‌‌نمائیم.


منبع فالس نیوز:


ارسال به دوستان
در گفت‌وگوی مشروح با فارس صورت گرفت
دغدغه‌ها، آرزوها و خاطرات شنیدنی 40سال فعالیت هنری استاد افتخاری
خبرگزاری فارس: الان برخی‌ها با انتشار اولین آلبوم زن‌شان را طلاق می‌دهند! برخی‌ها گویی اصلا پایبندی به اخلاق و خانواده ندارند. حالا این آدم چطور می‌خواهد در مردم تاثیر بگذارد؟آن صدایی می ماند که خواننده‌اش مراقب خودش باشد.

*برخی هنرمندان با انتشار اولین آلبوم خود اول زن‌شان را طلاق می‌دهند
* امروز آیا این نگاه در بین هنرمندان و اهالی موسیقی را رواج دارد؟
- متاسفانه الان برخی‌ها با اولین آلبوم خود اولین کاری که می کنند این است که زن‌شان را طلاق می‌دهند! برخی‌ها گویی اصلا پایبندی به اخلاق و خانواده ندارند. حالا این آدم چطور می‌خواهد در مردم تاثیر بگذارد؟ آن صدایی که در دل مردم می ماند صدایی است که خواننده آن از خودش مراقبت می کند. در موسیقی اگر دیدید فردی زنش را طلاق داد و با فردی جوان‌تر و زیباتر ازدواج کرد، آثار او را گوش نکنید و بدانیم کسی که دو همسری را اختیار کرد سازش دیگر شنیدن ندارد.
برخی از هنرمندان هستند که با زیر پا گذاشتن اخلاق و به سبب آشنایی، با فردی دیگر که از همسرشان جوان‌تر و یا زیباتر است ازدواج می‌کنند و گاهی این اتفاق به عدد سه می رسد و برخی با جدا شدن از همسر دوم به سراغ سومی می روند. معتقدم چنین شخصی سازش شنیدن ندارد. چه بسا در عرصه موسیقی افرادی بودند که با رفتن به این راه، موفقیت را از خود سلب کردند.
خبرگزاری فارس: دغدغه‌ها، آرزوها و خاطرات شنیدنی 40سال فعالیت هنری استاد افتخاری
 گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

۳ نظر:

  1. سلام فتنه‌گر عزیز نمی‌دانی که از بستن حسابت چقدر متاسف شدم بالاترین در این هفته اقلن حساب ۴۰ تا از دوستان من را به بهانه‌های واهی بسته است از قبیل گزارش بی‌مورد لینک تکراری و غیر....جای خالی‌ شما خیلی‌ احساس میشود اگر مایل به باز کردن حساب بودید می‌تونم برایتان دعوت نامه پیدا کنم به امید ایرانی‌ آزاد و دمکراتیک

    پاسخحذف
  2. سلام سهند عزیز،

    ممنون از لطفت دوست عزیز. در مورد رفتار بالاترین باید بگویم که اینها مدت هاست که حرکت بسوی یک سایت بی‌ خاصیت را شروع کرده اند و امیدی به بهبود این سایت ندارم. من که چیزی بجز احترام و صداقت از شما و دیگر دوستان در بالاترین ندیدم و حمله دیگر کاربران را به شما بخاطر ساده لوحی سیاسی آنان می‌‌دانم. اگر لطف کنی‌ این آدرس ایمیل جدید من است که میتوانی‌ دعوتنامه را ارسال کنی‌..
    amirtehrani1341@gmail.com
    مرگ بر جمهوری اسلامی

    فتنه گر بالاترین

    پاسخحذف
  3. سهند گرامی‌،

    جدا شرمنده تو و دیگر دوستان هستم، در ضمن پویزن یک دعوتنامه جدید برایم فرستاد که فردا آن را اکتیو خواهم نمود.

    ارادت دوست عزیز

    پاسخحذف