تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۱۱/۲۹

حاج آقا محسن رضایئ،تو رو جدت" آن سفارش۳ میلیون کارت بسیج را ضربتی تا ۱ اسفند آماده کنی‌ آاا

سلام سردار،
ممنون از کارت بسیج  یکی‌ که برای شهید ژاله درست کردی،
      
   به خدا بچه‌های پایگاه که  خودشون end  جعل کارت هستند،مات موند
به خاطر عکس صورت ۳ تیغه تراشیده شهید ژاله که فرستادم شرمنده‌ام
هر چی‌ به این پسر خاله احمق پفیوزش گفتم
عکس بسیجی‌ باید ریشو و بی‌ ریخت باشه، نفهمید که نفهمید
اول که یک عکس آورد با ریش ولی‌ قیافه شهید عین چه گوارا.. خودت نگاه کن
بهش گفتم: گاو میش این عکس که خوراک پوستر سبزها است، هالو‌
البته بچه‌های فارس با فوتوشاپ خوب عکس را زشت و کریح کردند، شده الله کرم
حتی شنیدم که آقا هم تمجید کرده
برای نفر بعدی شهید محمد مختاری، به جدّم قسم
هر چی‌ با فتوشاپ ور رفتیم نتونستیم قیافه را کریح کنیم،
خودت قضاوت کن. برد پیت باید بره جلو به خدا.
این جور تیپ‌های نورانی هیچ رقم به بسیج نمیاد
اما یک عکس جدید میفرستم کارتش را تا فردا آماده کن لطفا
طرف مشخصات نداره.فقط سایت هرا نیوز اطلاع رسانی کرده
که لینکش هم زیاد در بالاترین مورد توجه قرار نگرفته
تا صداش در نیامده
کارت را آماده کن، عکس را هم از همینجا آپلود کن
فوری فوری ۳ میلیون کارت قبل ۱ اسفند آماده کن
عکس‌ها را هم  بچه‌های سپاه شب ۱ اسفند میفرستند پایگاه مقداد





پا نوشت: چند باکس سیگار مارلبورو هم بفرست امشب بصیرت پارتی داریم

۲ نظر:

  1. سلام دوست عزیز
    می خواستم ازت خواهش کنم اگه برات ممکنه یک دعوت نامه بالاترین به من بدی
    از لطفت ممنونم

    پاسخحذف
  2. از سایت شما مشخصه که ساندیسی نیستید! شما یک ایمیل آدرس لطف کنید تا من آن را به بالاترین ارسال کنم و در همان لحظه از طرف بالاترین دعوتنامه فرستاده شود. امیدوارم در تست کوچکی که از طرف بالاترین گرفته خواهد شد موفق باشید. در صورت عضو شدن آای مثبت به لینک‌های من فراموش نشود، لطفا :)))

    پاسخحذف