تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۱۱/۱۴

پاک سازی بالاترین از ساندیس خوران

ساندیس خوران سایبری


مدتی‌ است که سایت بالاترین پر شده از ساندیس خوران که با تیتر‌های جعلّی سبز نما، رأی مثبت گرفته و به ریش من و شما       میخندند
علاوه بر این با وجود تکرار این تخلف آشکار از قوانین بالاترین هنوز برخوردی از طرف مدیریت بالاترین صورت نگرفته. شاید، در فضائی حقیقی‌ زورمان به اینها نرسیده و فعلا امکان پاک سازی این ملیجکان از ایران عزیز نباشد ولی‌ در فضائی 
.مجازی بالاترین دلیلی‌ بر تحمل این مزدوران، وجود ندارد

.در صورت ادامه وضع موجود، بنده به مدت ۲ روز، سایت بالاترین را تحریم خواهم کرد

۵ نظر:

  1. ahsant, man bar ha be in arzael ba posthaye ghollabi bar khordeam. lotfan sifun ro bekeshid ta oonha ba tamame aghayedeshun berand hamoonja ke lazeme.

    پاسخحذف
  2. البته یادمان باشد که بالاترین خود از شبکه های اطلاعاتی رژیم است وگر نه این سیستم دعوتی را نداشت آزادی برای همه آنان که قلمشان را برای مبارزه بکار میندازند

    پاسخحذف
  3. Ariu عزیز،

    ممنون، لطف داری دوست عزیز. در ضمن در صورت تمایل

    از سایت زیر برای ویرایش فارسی میتوانی‌ استفاده کنی‌

    http://behnevis.com/

    پاسخحذف
  4. gholamrezamohebi گرامی‌

    ممنون از توجه شما، با کمال احترام من به عنوان کاربر بالاترین با شما موافق نیستم، البته رفتار جدید بالاترین در اجرای قوانین جدید را قبول ندارم، در ضمن اگر شما مایل باشید، من چند تا دعوتنامه بالاترین دارم، خواستید ایمیل بدهید تا ارسال نمایم

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز
    من یک با نام یک دوست در بلاگ بالاترین نظری نوشته بودم که شما در پاسخ گفته بودید که امکان ارسال دعوتنامه براتون هست. اگه امکان داره این لطف رو در حقم بنمایید
    سبز باشید

    پاسخحذف