تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

رقابت احمدی‌نژاد و میمون فضانورد برای تسخیر کهکشان




محموتی در اولین ملاقاتی که بعد از فتنه مجلس انجام داد برای مشاوره و تبادل نظر با میمون فضانورد دیدار کرد.
این نشست در محیطی‌ بسیار صمیمی‌ و با نشاط انجام گرفت و رئیس جمهور همه فنّ حریف خودمان نیز با شجأعتی کم نظیر آمادگی خود را برای سفر به فضا اعلام نمود.

دکتر فاضل اله لاریجانی " ایشان هیچگونه نسبتی با برادران پاک لاریجانی ندارند فقط هم ولایتی آنها از ده‌‌‌‌ بالا می‌‌باشند" ریاست سازمان حمایت از حیوانات اسلامی که همزمان ریاست سازمان فضانوردی اسلامی را نیز بعهده دارند ضمن یک کنفرانس مطبوعاتی فرمودند:
با توجه به توانایی این سازمان که در حال حاضر فقط قابلیت پرتاب میمون با خال را دارا می‌‌باشد، این سازمان از پیشنهاد رئیس جمهور محبوب استقبال می‌‌کند و آقای احمدی‌نژاد از نظر ظاهری و چهره کاملا با توانایی این سازمان تطابق دارند ولی‌ از نظر نیروی فکری و هوش لازم، ما به آزمایشات بیشتری نیاز داریم.

در پایان این مراسم نیز میمون فضانورد با حالت قهر قفس خود را ترک کرده و بگم بگم گویان با یک نوار ویدئو پا به فرار گذشته اند و گویا این نوار ویدئو حاوی اطلاعات بسیار سری سازمان فضانوردی اسلامی می‌‌باشد. بنا به گزارشات رسیده ایشان در روز‌های آینده با این نوار قصد قهوه‌ای نمودن برادران لاریجانی را در صحن مجلس شورای اسلامی دارند.

مشتاقانه منتظر رقابت سخت این ۲ میمون فضانورد بدون خال خواهیم ماند..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر