تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

محموتی زنگ استارت انتخابات را زد!



در مقدمه، اجازه می‌خواهم که یک تبریک حسابی‌ به تئوریسین‌های آشکار و پنهان این حکومت عرض نمایم که در دغل بازی و موج سازی مصنوعی دست گوبلز را نیز از پشت بسته اند.

در آستانه سیرک انتخاباتی که قرار است برگزار شود و با توجه به حذف شدن اصلاح طلبان و یک قطبی شدن انتخابات پیشرو، امروز محموتی با اجازه مدیر مدرسه "ایران اسلامی" زنگ استارت را خیلی‌ شدید بصدا در آورد.

محموتی در مجلس دست به افشاگری زد و ظاهراً پته یکی‌ از هزار فامیل حاکم ٔبر جان و مال مردم را روی آب ریخت.
البته کدام آدم عاقلی است از فساد این زمامداران رژیم در طول این ۳۴ سال بی‌خبر باشد و نداند که اینها این پارتی بازی‌ها را حق خود دانسته و حتما یک حدیثی هم که بعله "تمام کارخانجات و همه امور  باید دست پرهیزکاران باشد" و این عین نوشته مثلا امام اول شیعیان در نامه خود به مالک اشتر می‌‌باشد.

اما احمدی‌نژاد با اینکار اولا فضای انتخاباتی را ۲ قطبی کرد چنانچه در سال ۸۴ با رفسنجانی‌ شروع کرد و همین سوژه را برای موسوی نیز پیاده نمود که البته با توجه به شناخت مردم از رفسنجانی‌، این سیاست در ۸۴ موفق ولی‌ ۸۸ ناموفق بود.
حکومت هم بخوبی از تنفر مردم نسبت به خود آگاه است و می‌‌داند که مردم در طول انتخابات همیشه به کسی‌ که در ظاهر با حکومت زاویه هر چند کوچکی داشته باشد رای میدهند، چنانچه خاتمی کاندیدای نظام یعنی‌ ناطق نوری را که بر حسب اتفاق رئیس مجلس بود و از نظر ملت جزئی از حکومت، به سختی شکست داد.
اکنون نیز دوباره با اینکار قصد موج سازی دارند و به احتمال قوی، آغا نیز چند روز دیگر از لاریجانی‌ها حمایت خواهد کرد تا مردم به مخالفان ظاهری خامنه‌ای رای دهند.

در این میان، این رسانا‌های سبز خارجی‌ و داخلی‌ هستند که بنوعی آشمز شده‌اند و هنوز نمی‌دانند که طرف کدام یک از طرفین را بگیرند! از نگاه اجمالی که به سایت کلمه، سهام نیوز، جرس داشتم بنظر می‌رسد که این سایت‌ها تیتر خود را به سخنان لاریجانی اختصاص داده اند تا بگویند ما از اول محموتی را بهتر شناخته بودیم و این رفتار احمدی‌نژاد را تجربه و پیش بینی‌ کرده بودیم که شاید خامنه‌ای دل‌ سوزی کند و...
که خیال باطلی است.

ملت شریف ایران خود را درگیر این سیرک تهوع آور و تکراری نخواهد کرد...

۱ نظر: