تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۹/۱۱

کوکتل واجبی یا وزارت برای رئیس پلیس "فنا"؟



طبق اخبار منتشر شده از ایران سردار  سعید شکریان رییس پلیس "فنا"  در رابطه با قتل ستار بهشتی‌ عزیز برکنار شده است.
حالا چه آینده‌ای برای این موجود قابل تصور است؟

کلا در جمهوری اسلامی ۲ گزینه برای مسئولان بلند پایه اخراجی قابل تصور است.

گزینه اول  کوکتل واجبی است که سعید امامی نوش جان کرد.

البته این گزینه دیگر زیاد در بورس نیست چون ۱۵ سال پیش حکومت آخوند‌ها هنوز گیج و منگ پس گردنی خورده از مردم در انتخابات ۷۶ بود و وقاحت لازمه را نیز هنوز کسب نکرده بود.
چنانچه  آغا برای دانشجویان مضروب در کوی دانشگاه نیز یک روضه ناقابل تلاوت کردند ولی‌ نتیجه آن تحقیقات و کمیسیون‌های مختلف را شما بهتر از من می‌دانید و احتیاجی به بازگویی دوباره نیست که دوباره از شل کاری خاتمی اعصابمان قهوه‌ای بشود.

و اما گزینه دوم که به گزینه "مرتضوی" شهرت دارد.

این گزینه به این صورت است که طرف را برکنار میکنند و یک مقدار که آب‌ها از آسیاب افتاد و مردم فراموشکار ما دوباره تریپ علی‌ بی‌ غمی برداشتند، فرد برکنار شده سر از سازمان تامین خدمات اجتماعی یا مجلس در می‌‌آورد.

این گزینه بعد از سرکوب‌های انجام شده ۴ سال اخیر، بسیار بازار داغی‌ دارد. حکومت هم که دیگر دکترای وقاحت را کسب کرده و دلیلی‌ هم برای حفظ ظاهر نمی‌بیند، هر پوخی که می‌خواهد می‌خورد.
البته ابراز تمایل خانم کلینتون  هم در مورد مذاکرات آینده‌ چشمک سیاسی دیگری است که رژیم را به این ظاهرسازی واداشته است.
در آخر نوشته هم امیدوارم که خانم کلینتون در طول مذاکرات فیمابین همان حالی‌ را که مونیکا لوینسکی به بیل داد، به سعید جلیلی ندهند. با پوزش از نوشته نسبتا غیر مودبانه! حقیقتش خیلی‌ از اوباما و هیلری عصبانی‌ هستم، آن از تنها گذاشتن مردم ایران و جنبش سبز، این هم از خوش رقصی برای خامنه‌ای..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر