تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۸/۱۴

دامبول السلطنه "ال پاچینو" سینمای ایران اسلامی




منبع خودنویس

امین حیایی: اگر زمان به عقب بازگردد، باز هم در «قلاده‌های طلا» بازی می‌کنم


image
امین حیایی که پیشتر از انزوای خود به علت بازی در فیلم «قلاده‌های طلا» خبر داده بود، اکنون می‌گوید که نقشش را در «قلاده‌های طلا» دوست داشته و اگر زمان به عقب بازگردد، باز هم در «قلاده‌های طلا» بازی می‌کند.

امین حیایی، بازیگر سینمای ایران که پس از بازی در فیلم «قلاده‌های طلا» بخش مهمی از محبوبیت خود را از دست داده، به تازگی درباره بازی در این فیلم گفته است: «در فیلم‌هایی بازی کرده‌ام که واقعیتی را بیان می‌کرده‌اند. در «قلاده‌های طلا» نقشم را دوست داشتم، چون اکشنی واقعی بود و فیلمنامه واقعیت‌هایی را مطرح کرده بود. اگر زمان به عقب بازگردد، باز هم در «قلاده‌های طلا» بازی می‌کنم.»
حیایی در پاسخ به انتقادهایی که به وی شده، گفت: «من همواره تلاش کردم در فیلم‌هایی بازی کنم که مردم از من نرنجند. در «قلاده‌های طلا» هم خیلی‌ها از من تعریف کردند.»
امین حیایی یکی از بازیگران قلادهای طلا که برای بازی در این فیلم ۲۷۰میلیون تومان دستمزد دریافت کرده، پیشتر از کم کار شدن و انزوای خود بعد از بازی در این فیلم خبر داده بود.

وای بحال ملتی که این دامبول السلطنه "ال پاچینو" سینمای آن باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر