تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۸/۲۳

آقای بان کی‌ مون، لطفا جلو تحقیق در باره شهادت ستار عزیز را بگیرید!



جناب بان کی‌ مون ریاست محترم سازمان ملل متحد،

همینطور که مستحضرید بدنبال دخالت‌های سازمان‌های جهانی‌ حقوق بشر و اطلاع‌رسانی‌های ملت بلاگر نویس ایرانی‌، مجلس جمهوری اسلامی تحقیقاتت خود را در مورد ‌قتل ستار بهشتی‌ آغاز کرد.

خدا وکیلی نباید حق را هم ندیده گرفت که هم ریاست قوه قضایی و هم نمایندگان مجلس اسلامی خیلی‌ سریع شروع به اطلاع‌رسانی نموده‌اند و پرونده هم با سرعت نور حل شده و مسببین اصلی‌ شناخته شده اند.

یکی‌ از نماینده‌های عضو کمیسیون امنیت مجلس همچین برقی و در ۲ سوت، قاتلین را پیدا و معرفی نموده است، که همانا "۵ عضو زندانی فتنه ۸۸"  می‌‌باشند. طبق روال همیشگی‌ نیز چند روز دیگر سرو کله محسن اژه‌ای هم پیدا خواهد شد و ایشان هم این ۵ نفر فتنه‌گر زندانی را نیز به اشدّ مجازات محکوم خواهد کرد.

بان کی‌ عزیز، در اینجا لینک  سخنان قدوسی، عضو کمیسیون امنیت مجلس را قرار می‌‌دهم تا خود قضاوت کنید.

بان کی‌ جان، خواهشاً تا پرونده وسعت پیدا نکرده و باقی‌ زندانیان سیاسی فتنه ۸۸ هم به لیست عاملان جنایت اضافه نشده اند، شما بیا رضایت بده که پرونده مختومه اعلام بشود.

البته شاید شما استدلال کنی‌ که چطور مظنون قبلی‌ پرونده مشابه زهرا کاظمی، سعید مرتضوی به ریاست و مقامی رسید، امکان دارد که این ۵ نفر نیز وکیل و وزیر بشوند!
که باید به اطلاع برسانم، نه دوست من! اینها قبلا وزیر و وکیل بوده اند ولی‌ در اوین ماندن را به وزارت و وکالت ترجیح میدهند.

در آخر، فکر افکار عمومی ما ایرانیان هم نباش! مطمئن باش که تا چند هفته دیگر ما ملت فراموش کار این عزیز از دست رفته را هم فراموش خواهیم کرد چنانچه زندانیان زنده را فراموش کرده ایم.

ارادت،

فتنه‌گر سابق و علی‌ بی‌ غم امروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر