تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۸/۳۰

گویا از نظر آخوندها فتنه گری هم خودی و غیر خودی دارد!



"مذاکره با فتنه گران عرب سوری، شکنجه تا سرحد مرگ برای فتنه گران ایرانی‌"

جمهوری اسلامی حکومتی که با مخالفان بشار اسد همان فتنه گران سوری سابق گفت و گو می‌کند ولی‌ وقتی‌ نوبت به هم وطنان خود می‌رسد، سهم آنها چیزی بجز زندان و شکنجه نیست.

این جماعت حتی اینجا هم طرف اجداد خود را گرفته اند و ایرانیان را سرکوب کرده ولی‌ برادران و هم نژاد‌های عرب خود را با پرداخت هزینه هتل‌های ۴ ستاره پذیرا شده اند.

البته تفاوت دیگری که ما با سوری‌ها داریم این است که آنها مبارزه مسلحانه میکنند و ما مبارزه مدنی و تظاهرات سکوت که برگرفته از متانت و تمدن ما ایرانیان می‌‌باشد.
شاید هم این حکومت فقط زبان زور را می‌‌فهمد و حالا که دیده اسد بزودی به پایان سلام خواهد کرد، اینگونه برای مخالفان اسد خوش رقصی می‌کند.

به هر حال، این هم نشانی‌ دیگر از رذالت و دورویی این جماعت آخوند دارد که شاید تنها حکومتی در قرن بیستم باشند که اینچنین با مردم کشور خود وحشیانه رفتار می‌کند.

در آخر نوشته نیز توجه شما را به این تصویر و تیتر "خشونت نه، مردمسالاری آری" نوشته شده پشت سر صالحی عراقی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی جلب میکنم که معنی‌ و مفهوم کلمه "وقاحت" را بهتر و گویاتر از لغت نامه مرحوم دهخدا بیان می‌‌دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر