تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۳/۵

سیمای "من و تو" خواب های طلائی احمدی نژاد برای دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری


 منبع: وب سایت پیک ٔنت  
شبکه غیر سیاسی "من و تو" به گروهی که به تازگی لقب منحرف گرفته وابسته است. دفتر این شبکه در منطقه عباس آباد و خیابان خرمشهر تهران است. ساختمانی 5 طبقه که 4 استودیوی ضبط صدا و دوبله بسیار مجهز و پیشرفته دارد و تهیه کنندگانی از شبکه های مختلف صدا و سیما که به واسطه همکاری با دوستان مشایی به این ساختمان رفت و آمد می کنند.
"من و تو" با بهترین پهنای باند ماهواره ای به نسبت همه شبکه های ایرانی و حتی شبکه های جمهوری اسلامی به جز پرس تی وی، این روزها در هتل های کیش، قشم، چابهار، آستارا، شیراز و حتی چند هتل مشهور تهران به صورت شبکه کابلی داخلی هتل پخش می شود.
مسئولان قضایی هیچگاه در مورد صدور مجوز فعالیت برای این شبکه در تهران و رایزنی های مقدماتی برای پخش آگهی بانک های گردشگری، ایران زمین و حکمت ایرانیان توضیح چندانی نداده اند.
این شبکه براساس برنامه ای از پیش تعیین شده توسط فردی با تابعیت انگلیسی در لندن به صورت تی وی سرور و پخش زنده راه اندازی شده و از بسته های رده B جهانی برنامه های مستند و تفریحی پخش می کند ، در حالی که یک ثانیه تبلیغات روی آن دیده نمی شود.
هزینه بیش از 100 هزار دلار برای پخش ماهواره ای این شبکه در ماه که نزدیک به 1.2 میلیون دلار در سال است، باضافه دیگر هزینه های زیر ساخت که نزدیک به 800 هزار دلار است از کجا تامین می شود؟
از سوی دیگر پخش برنامه های رده B جهانی در این شبکه در شرایطی که دیگر رقبا به لحاظ مسایل مالی حتی تاب فکر کردن به آن را ندارد، نشان می دهد در تخمینی منطقی این شبکه برای هر دو سیگنال خود رقمی در حدود 40 میلیون دلار برای یک سال در نظر گرفته است.
جهت گیری این شبکه درست از زمانی که شایعه اسراییلی بودن فارسی وان در تابستان گذشته نقل محافل خصوصی و عمومی در ایران شده بود در ماهواره های اروپایی برای مخاطبان مطرح و تصاویر نخست آن پخش شد.
در هنگامه زمستان که بیشتر مخاطبان تلویزیونی به ماهواره روی می آورند، "فارسی وان" مخاطبان خود را از دست داد و "من و تو" به لطف نام یک خواننده مشهور بینندگان زیادی در ایران جمع کرد و سر مردم را به شوهایی مانند "بفرمایید شام" و غیره گرم کرد.
هدف این شبکه شکل دادن اپوزیسیون جذابی از مشایی برای انتخابات مجلس و سپس ریاست جمهوری بود.
 
بازداشت اطرافیان مشایی به پلمپ دفتر "من و تو" در تهران و بازداشت مسئولان آن خواهد انجامید؟، سپاه به مانند وزارت ارشاد و نیروی انتظامی که مجوز به این شبکه داده اند، در برابر فعالیت های آن سکوت اختیار خواهند کرد؟
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر