تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۱۰/۱۵

!دامبول السلطنه مدیری وارد میشود


چند روزی است که ویدئو‌های مختلفی‌ از مهران مدیری در بالاترین لینک شده و خیلی‌ هم داغ میشود. لازم می‌دانم یک تاریخچه کوچکی از آشنایئ خودم با آثار مدیری ارائه دهم.در سال ۱۳۷۷ که بعد از سالها دوری از وطن به خاطر شرایط تغییر یافته توسط آقای خاتمی به ایران رفتم، یکی‌ از سریال‌های آقای مدیری توجه مرا جلب کرد. اسم این سریال را به خاطر ندارم ولی‌ یادم هست که ایشان یک مسئله اجتماعی را مطرح میکرد و به دنبال آن چند تیکه نمایشی طنز در رابطه با آن موضوع نشان داده میشد. البته این اثر ایشان کوپی سریال seinfeld بود که مدتها بود سریال طنز شماره یک آمریکا بود اما به هر حال اثر خوبی‌ بود. چون من گیرنده ماهواره ندارم دیگر از ایشان کاری ندیدم تا اینکه توهین یا به قولی‌ نقد ایشان را راجع به تحصن نمایندگان شجاع مجلس ششم مشاهده کردم و به خود قول دادم که دیگر کارهای ایشان را نگاه نکنم. سریال قهوه تلخ را ولی‌ به صورت اونلاین دنبال می‌کردم و با توجه به انتقادات جالب ایشان در این سریال ایشان را به خاطر توهین به نمایندگان مجلس بخشیده بودم که آن سایت مورد نظر که قهوه تلخ را نشان میداد به علت شکایت وکلا از پخش این سریال منصرف شد.با توجه به فروش فوق‌العاده سی‌دی‌ها در ایران، چه اشکالی‌ داشت که ما خارج نشینان هم از هنر ایشان لذت می‌‌بردیم؟
باری، اکنون این هم ویدئو جدید ایشان که من نظری را که به صورت کامنت در بالاترین فرستادم، اینجا کپی‌ پست می‌کنم:

چرا فراموش کردید که این آقا تحصن نمایندگان مجلس ششم را مسخره کرد.
http://sabzlink.com/story.php?id=33115
 اگر خیلی‌ اهل طنز و انتقاده! بهترین سوژه شخصیتی همین احمدی‌نژاد خودمونه. نه این آقا فقط  ادا کسی‌ را در میاورد که هزینه که نداشته باشد هیچ لابد یک سود زیرمیزی هم دارد. تمام طنز پردازان دنیا صاحبان قدرت را سوژه میکنند ولی‌ این یکی‌ گیر میده به کسی‌ که مغضوب صاحب قدرت! تمام کارها شم تقلید از سریال‌های خارجی است ولی‌ چون مردم ایران از دیدن این سریالها محرومند، فکر میکنند که طرف خیلی‌ کارش درسته!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر