تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۱۰/۷

شهادت صارمی شهید غیر خودی را تسلیت عرض می‌کنم

   


 امروز در محل کار در غربت وقتی‌ سایت راه سبز را باز
کردم ۴ خبر اصلی‌ چنگی به دل‌ نمی‌زد با اینحال سخنرانی‌
آقای خاتمی را مرور کردم. طبق معمول صحبتهای
همیشگی‌، تمجید کوچکی از رهبری و حمله‌ای به مجاهدین
.و آمریکا به خاطر پشتیبانی‌ ضمنی‌ آنها از مجاهدین
 از اینکه در ۴ خبر اصلی‌ چیزی در مورد اعدام لطیفی
نبود خوشحال مشغول مرور اخبار دیگر در
سمت چپ سایت بودم که تیتری توجهم را جلب نمود
 اعدام ۲ زندانی سیاسی در اوین"( الان که این مطلب را"
مینویسم تیتر را تغییر داده‌اند)به خود گفتم مگر
میشود  خبری به این مهمی‌ در سمت چپ ستون
قرار گرفته باشد! حتما اشتباه تایپی است و

. اعدام ۲ قاچاق چی‌ در اوین" تیتر صحیح می‌‌باشد.خبر را خواندم"                                                                                                                                        
                                                                                                                                    علی صارمی در دي ماه سال 1361 دستگير و به اتهام "ارتباط و فعاليت به نفع منافقين"، بر اساس حكم صادره از شعبه سوم دادگاه .
  ...
      
 سری به بالاترین زدم. دیدم در قسمت کامنت‌ها کاربری به نام

دلارا کلی‌ منفی‌ به خاطر توهین به این شهید غیر خودی گرفته!                                                                                          

http://balatarin.com/permlink/2010/12/28/2306003

در این فکر بودم که چطور امکان دارد کسی‌ که ادعایی مخالفت
با این حکومت را دارد، میتواند این جنایات را تایید کند حتی اگر
این اعدام شده عضو مجاهدین یا به قولی‌ منافقین باشد و اینکه
جان انسان با هر اعتقادی در نزد برخی‌ چه بی‌ارزش است که صدای
گریه و شیون خانم همسایه، مرا به دنیایی غربت باز گرداند!!

این خانم غربی به خاطر گربه ۲۰ ساله خود که عمر خود را
به من و شما داده بود، گریان

 و نالان به طرف دامپزشک در
حرکت بود تا ترتیب کفن و دفن گربه نازنین خود را بدهد!!!!!!!!
با خود گفتم:
از ماست که بر ماست؟

                                                                                                          

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر