تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۲/۱۶

باز کردن ساندیس برای بالاترین!نوش جان میترا خانم



امروز در بالاترین لینکی‌  از کاربر آبنوس  منتشر شده که بوی گند ساندیس گندیده می‌‌دهد.
این شخص که هر کامنتی میداد اینقدر منفی‌ باران میشد که حذف می‌‌گردید و جرأت لینک فرستادن را نداشت، حالا از مدیریت بالاترین تشکر می‌کند و دوستان ساندیس خور او نیز رأی مثبت داده و برای یکدیگر ساندیس که نه رد بول باز میکنند.
این کاربر را تمام اعضای بالاترین می‌شناسند و چه توهین‌ها این فرد به جنبش سبز ملت ایران نکرده و مطمئن هستم که هزاران گزارش تخلف برای او صادر شده، خود من شاید نزدیک ۵۰ گزارش برای او رد کرده باشم که البته هیچگاه ترتیب اثر داده نشده است.
من فقط بعنوان یک ایرانی‌ خارج نشین فریاد میزنم که اگر ملت ایران بخاطر سرکوب شدید جمهوری اسلامی این ساندیس خور‌ها را تحمل می‌کند و چاره‌ای ندارد، من دلیلی‌ برای خفه خون گرفتن نمی‌بینم چون محتاج این موجودات نیستم.
لذا شما میترا خانم کلاه خود را با دست نگهدار که باد نبرد. بگذریم که من تمام این خوش رقصی‌های شما را اقتصادی می‌دانم و معتقد هستم که بالاترین را خیلی‌ آهسته بسوی سایتی قابل قبول برای دولت ایران سوق می‌‌دهید تا شاید بجای مخالفان سر سخت جمهوری اسلامی، منتقدان چوسکی یا همان خاتمی طلبان و مشأیی طلبان ایران پرست نما، در سایت شما فعالیت کنند که شاید شما هم چند آگهی‌ تبلیغاتی از داخل ایران منتشر کنید تا خرج لوازم آرایش شما و مهدی فراهم شود.
این سایت متعلق به شماست و شما بحق آزادید که هر سیاستی را دنبال کنید ولی‌ دیگر لاف آزادی خواهی‌ نزنید که فتنه گران را گران تمام خواهد شد.
بخشی از بسلامتی گفتن آبنوس را با همدیگر دنبال می‌کنیم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر