تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۱۲/۱۶

یک تار موی خاتمی، از کلّ محاسن آغا، بیشتر ارزش دارد!

یک تار موی خاتمی، از کلّ محاسن آغا، بیشتر ارزش دارد!




خاتمی در آلمان


خاتمی در مراسم تدفین پاپ و ادای احترام رئیس جمهور ایرانی‌ الاصل اسرائیل به ایشان


امروز نوشته‌ای در سایت دگربان توجه مرا بخود جلب کرد. مقاله دگربان خلاصه‌ای از حملات آخوند سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه به خاتمی را شامل می‌‌شد.
این آخوند مزدور با کامل وقاحت مرد منتخب مردم ایران در دوم خرداد را "شخصیت بی‌ اراده ای" خوانده است که رای او از روی صداقت نبوده و خلاصه، یک مشت مزخرفات آخوندی نیز اضافه کرده است که در آخر این نوشته قابل مشاهده خواهد بود.
پیام من بعنوان یک کاربر ساده بالاترین به این آخوندک این است که با تمام انتقادات نسبت به آقای خاتمی بعلّت شرکت در انتصابت امسال، یک تار موی خاتمی، بیشتر از از کلا محاسن آغا می‌ارزد.
پیام من به آقای خاتمی نیز یک جمله ساده می‌‌باشد
"صداقت شما در مقابل وقاحت ولی‌ وقیح برابر است با حماقت".
علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه:

محمد خاتمی «شخصیت بی‌اراده‌ای» است


علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه پس از شرکت محمد خاتمی در انتخابات نهمین دوره مجلس٬ وی را «شخصیتی بی‌اراده» توصیف کرد و خواستار عذرخواهی رئیس جمهوری سابق ایران از «مسئولان» و «مردم» شد.
آقای سعیدی روز دوشنبه (۱۵ اسفند) در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران جوان»٬ شرکت محمد خاتمی در انتخابات ۱۲ اسفند را از روی «صداقت» ندانست.
وی همچنین از خاتمی خواسته است: «از فراز و فرودهای مختلفی که در گذشته به آن دچار بود دست بکشد و با صداقت به عرصه نظام بازگشته و از مسئولین و مردم به خاطر اشتباهات گذشته عذرخواهی کند.»
نماینده ولی فقیه در سپاه در عین حال خاتمی را «شخصیتی بی‌اراده در تصمیم گیری‌ها» توصیف کرده که در میان «جریان تندرو و جریان مایل به همکاری با نظام، قرار گرفته و هیچکدام از طرف‌ها به حرف وی گوش نمی‌کنند.»
شرکت محمد خاتمی در رای‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس بازتاب‌های موافق و مخالف فراوانی داشته است.
آقای خاتمی امروز در واکنش به این بازتاب‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد علت شرکت وی در انتخابات «نگاه داشتن روزنه‌های اصلاح طلبی» در جمهوری اسلامی بوده است.
این در حالی است که محافظه‌کاران شرکت رئیس جمهوری سابق ایران را تلاش وی برای فرار از «شکست» و «آبروریزی» اعلام کرده‌اند.
خبرگزاری فارس در گزارشی نوشته محمد خاتمی «برای جلوگیری از شکست و حذف کامل اصلاح‌طلبان» و جدا کردن «اصلاح‌طلبان از سبز‌ها» به توصیه مشاوران خود در انتخابات شرکت کرده است.
شرکت محمد خاتمی در این دوره از انتخابات با استقبال سرد محافظه‌کاران روبرو شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر