تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۰/۱۱/۳۰

کوچک زاده: زمانی‌ که قضیه کوی دانشگاه اتفاق افتاد، سریع چادر سرم کردم و روژ لب زدم و بسوی کوی حرکت کردم


بعد از انتشار خبری مبنی بر حضور نماینده محترم مجلس مهدی کوچک زاده در سرکوب دانشجویان کوی دانشگاه تهران، بعنوان یک بلاگر وظیفه خود می‌‌دانم تا جوابیهٔ و توضیحات این برادر ارزشی را در این رابطه منتشر نمایم. متن خبر حضور ایشان در کوی دانشگاه بعد از جوابیهٔ این نماینده مجلس در آخر لینک موجود است. این هم متن جوابیهٔ آقای کوچک زاده:
بسمه تعالی،
بعد از درج شایعاتی از طرف فتنه گران سبز، مبنی بر حضور اینجانب با سیبیل و لباس مبدل در کوی دانشگاه تهران، بدینوسیله شرح ماجرای آنروز را به اطلاع امت همیشه در صحنه می‌‌رسانم.
 در ضمن سیبیل اصلا به من نمیاد و چهره من را خیلی‌ خشن نشان می‌‌دهد، پس چرا من می‌‌بایست از سیبیل استفاده کرده باشم؟
 اینهم شرح اتفاقت آن روز:
زمانی‌ که قضیه کوی دانشگاه اتفاق افتاد، شخصی‌ زنگ زد و به من گفت که اینجا را به خاک و خون کشیده اند. سریع چادر سرم کردم و روژ لب بنفشی را که حداد از انگلیس برام کادو آورده بود زده و لنز آبی به چشم زدم و بسوی کوی حرکت کردم...
زاکانی و نادران هم با مانتو صورتی‌ و قرمز البته بدون روژ لب به من ملحق شدند و ۳ نفری بسوی کوی دانشگاه حرکت کردیم که نیروی انتظامی به من بخاطر روژ لب گیر داد و زاکانی را هم چون مانتو صورتی‌ تن‌ کرده بود به کهریزک منتقل کرد ولی‌ نادران بخاطر محاسن مکتبی‌ خود باوجود مانتو جلف خود آزاد شد و همین مسئله باعث شد که ما هرگز به کوی دانشگاه نرسیم و من بدینوسیله شدیدا حضور خود و دوستان را در کوی دانشگاه تکذیب می‌‌کنم.
مرگ بر فتنه گران سبز،
وسّلام و برکاتو

متن خبر حضور ایشان در کوی دانشگاه منبع وب سایت  کانون حمایت از جانباختگان و بازداشتی‌ها

عضو جبهه پايداري در بخش ديگر از سخنانش اظهار داشت: زماني که قضيه کوي دانشگاه اتفاق افتاد، فردي به من زنگ زد و به من گفت که اينجا را به خاک و خون کشيدند. من همان موقع لباسم را عوض کردم و کلاه و عينک گذاشتم و يک سيبل هم گذاشتم و به کوي رفتم، اما آن موقع آقاي زاکاني با من تماس گرفت و من به او گفتم که الان در کوي هستم اما نمي‌توانم خودم را معرفي کنم و بعد هم آقاي زاکاني و نادران در محل حاضر شدند و در نهايت هم زاکاني و نادران به توصيه ما در کميته‌اي که تشکيل شده بود، حضور يافتند.
وي تصريح کرد: ما به دنبال حقوق دانشجويان بوده و هستيم و به هر کس که مقابل رهبري بايستد، مخالفيم.
اين نماينده مجلس با بيان اينکه در برخي مواقع کميته‌هايي که در مجلس تشکيل مي‌شد، احساسي بود، خاطرنشان کرد: بنده ندا آقاسلطان را فدايي توطئه‌ آشوبگران مي‌دانم چراکه در زمان مرگ وي دو نفر بالاي سرش بودند که هيچ کدام از آنها هم‌اکنون در ايران نيستند و ندا آقا سلطان را در واقع بازيگران خياباني کشتند.
کوچک‌زاده با بيان اينکه من خيلي دموکرات نيستم، افزود: من بي غيرتي را مساوي با آزادي بيان نمي‌دانم.
نماينده مردم تهران در ادامه سخنان خود گفت: دليل دارم که جنگ 33 روزه در زمان اصلاحات نمي‌توانست صورت بگيرد؛ رهبري هم در نماز جمعه به صراحت فرمودند که ما در جنگ 33 روزه دخالت کرديم.
کوچک‌زاده با بيان اينکه برخي افراد کل مملکت را به بچه‌ خود فروخته‌اند، گفت: معتقدم روزي که مردم اين نظام را نخواهند، نظام از بين مي‌رود.
آتي نيوز
عضو جبهه پايداري اظهار داشت: ما واقعا با جبهه متحد رقابت داريم و در جهت بالا بردن مشارکت هم فعاليت مي‌کنيم.
وي افزود: بدترين توهين‌ها را از روز تشکيل جبهه پايداري به ما زدند و بعد هم گفتند که بايد وحدت کنيم.
کوچک‌زاده در پايان گفت: حمايت آقاي مصباح از جبهه پايداري ضمني نيست بلکه صريح

دانشجو آنلاين


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر