تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۸/۲۷

چماقداری دیگر به ریاست رسید!


سخنرانی واعظ زاده دبیر چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی جمهوری اسلامی

دکتر صادق واعظ زاده استاد برق و کامپیوتر دانشگاه تهران به دبیری نشست اندیشه‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.


امشب در گشت و گذاری که در بخش تصاویر  خبرگزاری فارس انجام میدادم به تصویر صادق واعظ زاده یکی‌ از رهبران حمله کننده به خانه شیخ عزیزمان کروبی برخوردم که در حال سخنوری در جلسه اتاق فکر تروریسم دولتیجمهوری اسلامی, آنهم در حضور خامنه‌ای بود.
رهبران اوباش حمله کننده به منزل کروبی


با توجه به اینکه رژیم از این نوع جلسات بی‌ محتوا زیاد برگزار می‌کند و شاید دوستان به اهمیت این نشست واقف نباشند، باید اضافه کنم که این جلسه در حضور خامنه‌ای و اکثر سردمداران رژیم از جمله کیف بر رئیس دفتر فرح، حداد عادل، ولایتی، عامل مستقیم ‌قتل‌های زنجیره‌ای دری نجف آبادی و چند تن‌ از زنان چادر سیاه به سر که لابد نماینده مجلس می‌‌باشند برگزار شده است.






اینجا لینک مربوطه را قرار می‌دهم تا دوستان بیشتر با سابقه این چماقدار تحصیل کرده  آشنا شده و مشاهده نمایند، چگونه این پست فطرتان با کشتن ما ایرانیان پاداش گرفته و به مال و مقام می‌‌رسند.

قابل توجه اصلاح طلبانی که هنوز امید به رسیدگی به پرونده کشته شدگان و شکنجه شدگان حکومت توسط مجلس و قوه قضائیه دارند و بتازگی قصد شرکت در انتصابات پیشرو را دارند!!

پرینت اسکرین لینک نوشته در رابطه با این مزدور:



یکی‌ دیگر از رهبران اوباش حمله کننده به منزل کروبی شناسایی شد! دکتر صادق واعظ زاده استاد دانشکده برق و کامپوتر دانشگاه تهران

این کامنت در بالاترین که توسط کاربر عزیزی نوشته شده بود باعث شناسایی این مزدور شد.
این هم کامنت دوست تیزبین ما مونیکا; که در باره این عکس که از مزدوران حاضر در جلوی خانه شیخ عزیز، گرفته شده...
رهبران اوباش حمله کننده به منزل کروبی

""""حدود ۲ ساعت قبل گفت:
نفر اول آقای عینکی در این عکس دکتر صادق واعظ زاده خواهر زاده آقای خامنه ای و استاد دانشکده برق و کامپوتر دانشگاه تهران است . این هم لینک وب سایت ایشان : http://ece.ut.ac.ir/faculty/Vaez-Zadeh/"""


این عکس هم از وب سایت رسمی‌ دانشگاه برق و کامپیوتر تهران و پروفایل این دکتر  کوپی شده، این هم لینک مستقیم پروفایل ایشان: http://ece.ut.ac.ir/faculty/Vaez-Zadeh/
 دکتر صادق واعظ زاده استاد دانشکده برق و کامپوتر دانشگاه تهران


برای دیدن لینک‌های موجود در این نوشته، نوشته‌های رنگی‌ را کلیک نمائید!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر