تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۱۲/۳

آخرین فتوای آخوند خوشوقت: فتنه گران کافر و مرتدند!



ضمن ابراز تبریکات صمیمانه به مناسبت به درک واصل شدن آخوند خوشوقت، متن و فایل شنیداری آخرین مصاحبه این موجود را با هم دوباره مرور نماییم.

لازم به یادآوری نیست که فتوا‌های قبلی‌ این شخص در مورد قتل‌های زنجیره‌ای حکومت اسلامی توسط باند سعید امامی، عملیاتی شد و با توجه به درک واصل شدن ایشان، فتوا این آخوند هنوز از نظر شرعی پا بر جاست و برای مزدوران رژیم قابل اجرا.


متن مصاحبه، منبع  سایت ملی‌ مذهبی‌
آیت‌الله خوشوقت در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت و نحوه انتخاب کاندیدا در جبهه اصولگرایان گفت: “الان وقتش نیست. کمی باید صبر کرد تا اسامی کاندیداها را منتشر کنند؛ آن وقت میگویم”.
وی در پاسخ به این سوال که “در روزهای اخیر برخی شخصیت‌ها و تشکل‌ها نسبت به آنچه تطهیر فتنه‌گران توسط برخی سیاسیون می‌خوانند، انتقادات جدی کرده‌اند، نظر شما در این باره چیست؟” گفت: “باید بر روی فتنه‌گران خط قرمز کشید. فتنه ۸۸ تطهیر نمی‌شود. فتنه‌گران کافر و مرتد هستند و تطهیر نمی‌شوند”.
وی در ادامه سخنان خود درباره “فتنه” تصریح کرد: “هر کسی سابقاً و لاحقاً(قبل از این و بعد از این)، در فتنه، خاموش یا آرام بود، باید بر روی اسم آنها نیز خط بطلان کشید”.
آیت الله خوشوقت درباره انتخابات ریاست جمهوری و وظیفه شهروندان در این انتخابات، گفت: “فقط به آنها که سابقه خوبی دارند و خدمت گزارند و دنبال ولایت هستند رای بدهیم”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر