تعداد بازدید از صفحه در هفته گذشته

۱۳۹۱/۲/۲۴

پیام تبریک سخنگوی شهرسا ملت ایران به رئیس جمهور منتخب فرانسه



تبریک امیرارجمند به رئیس‌جمهوری منتخب فرانسه


نمی‌دانم دیگر با چه زبانی از آقای امیر ارجمند سخنگوی شورای هماهنگی‌ راه سبز امید (همان شهرسا خودمان) تشکر کنم؟
آقای اردشیر امیر ارجمند،
اول اینکه خیلی‌ ممنون که از زنده بودن خود ما را مطمئن نمودید، چون کم کم داشتم فکر می‌کردم که شما نیز در پاریس در حبس خانگی هستید! نه خبری! نه بیانیه ای!!

خدا وکیلی، سخنگو هم به شما میگویند که سالی‌ یکبار یک سخن که نه، یک نامه‌ای میفرستید. من که حالم به هم می‌خورد از این فعالان مخالف بشار اسد که راه براه مزاحم تلویزیون الجزیره شده و مدام به بشار اسد بد و بیراه می‌‌گویند و ول کن معامله هم نیستند! یکی‌ نیست به این سوری‌ها بگه، بابا فهمیدیم! یک سال است که ۱۰۰۰۰ کشته داده‌اید و همه این جنایت زیر سر شخص بشار اسد است و بس...

یک کم از این آقای ارجمند یاد بگیرید که ۲ سال است در پاریس نشسته و خیلی‌ متین و با وقار سالی‌ یکبار صحبت میکنه، تازه توهین شخصی‌ هم به خامنه‌ای نکرده و کلا اسم او را حتی بر زبان هم جاری نمیکنه. آفرین به این متانت و مبارزه مدنی...

در آخر فقط یک گلایه کوچک از آقای ارجمند دارم. آقای ارجمند با توجه به نزدیکی‌ سالگرد یا بهتر بگویم ۲ سالگرد ۲۵ خرداد و بد رفتاری انتخاباتی(ادبیات سید خندان خاتمی)، وقت کردید این فراخوان کتاب خوانی را لغو نمائید، من که دیگر عینک لازم شدم و پیشنهاد دارم که اینبار فراخوان دست روی دست گذاشتن را مطرح نمائید تا ما هم همگام با شما همه با هم دست روی دست بگذاریم و توکّل بخدا نمائیم که شاید او بداد ملت ایران برسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر